onsdag, november 21, 2007

Utekväll med Agilitygänget!

För att få lite mera omväxling så bytte vi den leriga agilityplanen mot ett restaurang besök!! I gänget som under hösten tränat tillsammans så kom 7 av 8. Det var bara Nina som fick förhinder i form av en dunder förkylning. Maten jag beställde var inte det jag hade tänkt och inte vidare god... Men sällskapet var desto bättre :,) Där satt vi och språka från klockan 19.30 till 22.30!! Vi hade egentligen tänkt att bowla också men det fick liksom inte plats i allt pratandet!!

När jag sedan kom hem hade Per både varit ute med alla hundar och gjort lunch till mig för idag... "Puss" Gubbe!! Så det var bara för mig att hoppa i säng och sussa sött.

Ikväll blir det ute vistelse igen i form av 30 års fest för SLU... Vi ska få mat och underhållning på Uppsala koncert och kongresshus... Ska bli kul!! Ser kanske inte fram emot imorgon då jag kommer med all säkerhet vara SÅÅÅÅ trött!! Men det är smällar man får ta!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken parytbrud!!!

Ha de så kul i kväll...