fredag, november 09, 2007

En söt sak!

Fick uppbackning om att det inte har kommit några bilder på Dragoz.... Kan det hända att matte har huvudet under armen och glömmer kameran så gott som alltid när vi är ute eller att kameran borde uppdateras?? Men här kommer två bilder som är tagen för någon vecka sedan....

Örat inte riktigt uppe....


Örat bra och en lekinvit till matte som var såååå tradig när det skulle fotograferas!!


Om det inte är snökaos i helgen så ska jag försöka komma ihåg kameran....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Otroligt söt... Hoppas allt går bra.. Din hemsida? Vad har jag missat!!

Anonym sa...

Hej å håå! Hemma... njae.. menade du i helgen så nää jag var på klickerkurs! :D
Din blogg var borta någon dag jag blev jättefrustrerad... men nu är du tillbaka! Bra! Ja skynda med hemsidan, den vill jag se!!!
Mmm valpträffdax... undrar när bara... Vad gör du på lördag 17/11?

Anonym sa...

Ja att glömma kameran är inte svårt och när man väl kommer ihåg den så glömmer man fota...
Har en sån där skitkamera som man måste ta tusen foton innan något blir ens något att visa upp - dags att uppgradera sig så att kameran kommer fram oftare!

Vad söt han är lille Drago - han har mer stånd på öronen än Fokuz - vilkas har tippat ordentligt för att nyligen ha stått upp rätt fint.