onsdag, januari 23, 2008

Att göra:

*Fixa ett nät som håller ute insekter OCH kan ligga ute i två år
*Göra 30 burar som ska innehålla en stock
*Fixa nya högstubbar från Gunnar på Korsnäs
*Skriva om mitt exjobb till en artikel
*Knyta kontakter med Finnarna som kommer hit idag och imorgon
*Förbereda labben med kursen
*Ha ett till handledarmöte
*Åka hem för firandet av min bror som fyller 30 den 29/1
*Träna hundarna

Detta är för denna vecka för på lördag åker jag ner till Skåne några dagar. När jag kommer hem igen är det:
*Laga bilen
*Husläkaren
*Klona och ta fram vilka roliga arter som fanns på barkborrarna (Crypturgus subcribrosus)
*Lägga ut burar
*Fälla högstubbar om inte skogsföretaget kan
*Köpa ny bil
*Träna hundar

Var jättesugen att åka ut idag och träna med killarna men Janne (huvudhandledaren) tyckte definitivt att jag skulle vara med på en "get together" med Finnarna så då rök detta träningstillfälle också... Tur att man har toan!!

Inga kommentarer: