onsdag, december 19, 2007

Uppdatering...

Då var det arbetsvecka igen... Jag har slutat vänta på min malt (svampmat) och har i veckan gjort svamp maten med "malt sirap" istället. Som flytande honung dvs. klibbig som F-N som sedan ska ner i en flaska tillsammans med agar. Det gick skapligt, det svåraste var att få bort burken från brickan... Någon av mina arbetskamrater hade kletat ner brickan så totalt så det hade cementerat fast burken... Våld fick loss burken och efteråt när jag klagade för Katta så nämnde hon att "varmvatten går också bra" Ibland är huvudet under armen...

Annars är det KALLT!! Och så har bilen gått sönder... Inte så att den inte fungerar med det var något knas som satt ett cementrör runt flaggstången vid Pers jobb... Jag skulle hem och då passade den på att hoppa fram och dänga mig i baken!! Kofångaren fick en tjotablängare och sprack. Skulle ALDRIG hänt med en V50...den skulle bara hoppa tillbaka!!

Maria och Piri förslog en Världsutsställning nästa år... Lite sugen är man alltid!! Nu blir det jobba så hej på er så länge!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du ska med på World dog showen! Alla Bonuzar måste ju dit :D

Ja fy fan för bilar - men jag håller med dig - en volvo klarar alla smällar ;)

Ja bitas ja - två tänder har flugit ut och 4 sitter lösa så vi får hoppas att bitandet minskar en aning efter tandbytet!

Anonym sa...

Cementröret hade förmodligen inte ens funderat på att ge sig på en V50 ... eller? ;-)

Anna och Juni sa...

Tack för grattiset!

Åh, världsutställning! Kul att hitta på något med kullsyskonen! Jag ser fram emot att se Bonuzarna ute på tävlingar! Ska ni på vall-lägret förresten?

Anonym sa...

Vi säger bara, lycka till med Volvo.....För vår del får det bli en Renault Espace, extra lång!!! Annars får vi inte plats med doggarna!! (Den är beställd!)
Ewa