torsdag, december 20, 2007

Buse!!

Igår efter en smaskig middag vid TV:n bestående av potatismos och fiskpinnar satte jag mig vid datan för att se vad som hänt i världen. Per sitter i vänstra delen av soffan med Roy på högra sidan. När jag plippat lite så uppmärksammar jag ett slickande... Då står Drago på bordet och slickar i ett glas där det varit mjölk i. Detta MISSAR Per och bortförklarar det med att Roy var ivägen... Roy är 35,5 i mankhöjd och sitter I soffan medan Drago, som kommit upp i cirka 40 cm står PÅ BORDET!! Ok att Per är färgblind men en brun hund borde vara rätt så synlig....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Usch vad jobbigt! När blev han döv då? N är ju knappt 5 så väntan på dövhet kan bli lång ;)

Ja det är tungt - att ens tänka på att ta ett sånt beslut! Jag ska kämpa på så länge det går - det jobbiga är att det har blivit värre med åldern :(

Anonym sa...

Hmmmm.......Återigen.....så känner jag igen symptomen i din far! "men han är ju så sööööt" -syndromet!!!!
Ewa

Anonym sa...

Ja så gör min gubbe oxå.... men han tycker det är bra för då slipper han torka bordet efter maten...... De är bra roliga!!!!
Anonyma Jill

Anonym sa...

God Jul & Gott Nytt År var det jag skulle skriva ju!!!
Jill igen

Anonym sa...

Äkta kelpie - och äkta manligt kön!!!

GOD JUL till er alla. Njut av livet!