tisdag, februari 26, 2008

Utställning

NUU alla Bonuzar har jag anmält Hyzz Bonuz Dragoz-Dragg till både Österbybruk nationella utställning OCH World Dog Show!!

OK... så nu förväntar jag en hejarklack i stora ringen... eller det räcker att Drago går ordentligt i ringen och inte är som en hoppande kelpikopter!

Denna vecka är det pedagogik kurs för hela slanten. Det braiga som hundarna tycker är att jag börjar nio och de får en lång runda innan. Kör ju Per till jobbet vid åtta så det blir en hel timme över på morgonen bara till hundarna. Skönt att börja dagen med en långprommis! Det skulle man göra varje dag :,)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag inte är borta då så kommer i alla fall jag stå där och hejja!

Anonym sa...

Kelpikopter... *asg*

World Dog Show, wow!

Anonym sa...

WDS definitivt, Österbybruk...hmm, när är den? Måste kolla, kanske ska man ställa själv?

När kommer ni på besök då?