torsdag, februari 14, 2008

Träning i sovrummet

Numera kommer träningen på toa förläggas i sovrummet...Ni är välkomna att deltaga :,) Igår blev det så hemmaträning. Visst skulle jag kunna åka till Knivsta men när man har två hundar i en sedanbil så måste man automaiskt ha med sig Per också. Tror inte han är så speciellt intresserad att stå med en hund passiv två gånger för att de inte ska demolera bilen. Visserligen har bilen inte demoleras än men man vet aldrig...

Träningen bestod av ställandeövningar med Roy och hämta övningar med Drago. Testade två nya träningsmetoder med Roy, lägga leksak bakom och kasta leksak över huvudet. Att lägga leksaken bakom var ingen hitt. Han vek sig som en ostbåge när jag kommendera ställandet så det gick vi ifrån snabbt. Att kasta leksaken över huvudet var toppen!! Synd att jag inte kan göra det på appelplanen...då sticker han till närmsta buske och dödar/äter leksaken!! Hoppas det går att föra över detta ute ialla fall för han riktigt koncentrera sig på att göra rätt!! Super roligt :,)

Drago fick hämta boll i snöra och lägga i handen. Till nästa gång ska jag hitta en boll utan snöre så att han inte har det att fjanta omkring med... Gick riktigt bra i slutet så jag kan inte klaga. Måste bara hitta någon tennisboll som överlevt Roy. Vet att det finns en i fiaten men den bilen är ju på verkstad....

Nu blir det patologi möte en timme, seminarie en timme och i eftermiddag styrelsemöte...

Over and out!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad är det för fel på köket? Eller är det för mycket "jag vill också vara med" störning då?

Ja grislukt är nog den svåraste lukt att få bort! Dom är söta och gosiga men dom luktar inte gott!