fredag, februari 08, 2008

Rumsren?

Jag trodde att Drago blivit en stor gosse och rumsren... HA, vad jag bedrog mig!! Som ni vet sprutlackerade han väggen i förgår med en vicks blå blanding. Det kunnde jag ta för han var ju tvungen. Men att det skulle leda till att han i morse (06.15) gjorde alla sina toalett besök i köket tänker jag inte tåla! Visserligen så missade han mattan men stanken som kommer efter en stor bajshög är inte så juvlig trots den kommer från en liten guldgosse!! Vädring begärdes och jag öppnade dörren. Drago slank ut och vad fanns där ute om inte en border collie! Naturligt vis skällde han medan jag kastade mig ut och skällde på honom... iklädd nattline med Nalle Puh på, en snygg morgonfrissa och en hes röst då det tog 1.5 timmar för mig att somna på kvällen innan pga en djävulsk hosta... Nu sitter jag på jobb, killarna är i växthuset och studenterna på intåg. Vad denna dagen kommer bli skoj!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Och så finns det någon dum jäkel som har mage att påstå att "hunden är människans bästa vän"!!!

Jag svär på att den som sa det aldrig stått i trädgården med Nalle Puh nattlinne ;)
Ewa

Anonym sa...

Haha! Kan trösta dig med att Fokuz ställde sig och kissade PÅ sängen precis när jag renbäddat bara för nån vecka sen! Men nu ÄR han rumsren igen! ;)

Anonym sa...

Det hade jag velat se.... :)

Anonym sa...

Hade också velat se. Nalle Puh-nattlinne liksom... ;-)