fredag, februari 22, 2008

DJÄVLA HUND SKRÄLLE!!!

Nu kan man tro att jag träffat en kärring med en rottis ute i parken men icke!! Den där satans borderterrier jag har har satt sin sista stjäl potatis idag!! Igår inhandlades, vad jag trodde var, inbrottsäkra burkar med knäpplock. HÅRD PLAST från Hammarplast... I förmiddags kom jag ut och märkte att än en gång har Roy varit upp och snott Dragos mat + lite av sin egen från en gammal yogurt burk (glömde locket i bilen till den nya burken). Den nya burken var hel. När jag tittade ut genom fönstret såg jag Roy uppe på bänkarna spanandes ut. "Där kan han stå och glo" tänkte jag... När jag senare kommer ut för att gå hem så har HUND SKRÄLLET TUGGAT SIG IGENOM den NYA HÅRDA plastburken och krängt varenda liten smula av Dragos mat!!! Jag blev SKIT PIST på honom så nu ska jag tröstäta en pizza och tröstjobba en timme ikväll.... Roy ska inte få någon mat ikväll heller....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men om han inte får någon mat av dig så måste han ju förse sig själv. ;-) Förvara maten på ditt tjänsterum kanske kan vara nästa steg?

Anonym sa...

Inbrottsäkert kassavalv? Han gör verkligen livet sur för dig och Drago - kanske Roy som borde sitta i bur ;)

Anonym sa...

Det är kanske Roy som behöver sin egen lilla håla (bur), då bör han inte komma åt Fantomens mat, såvida han inte är kompis med Houdini :-)
pappsen

Anonym sa...

Han är ju driftig i alla fall. Bordrar hittar ju lösningar till det mesta. Antar att han är rund och fin. Twister har ätit upp en brödlimpa här idag och ser för tillfället ut som en tunna.