torsdag, augusti 30, 2007

Hemma igen!

Nu har jag kommit hem igen! Roligt var det och jag ska lägga upp bilder när jag varit på mötet nu på morgonen. Är helt slut i rutan efter tre kvällar med bla. sauna, öl, badning, banquet och massa skitsnack!!
Var inne och tittade på Hyzz Bonus Dragos Dragg... supersöta varelser!! Nu är det bara instutions dagarna nästa vecka kvar sedan blir det besök!! Maria kan du hålla dig till lördagen så kan vi åka tillsammans!!
Ska föresten gå en lydnadskurs för Sandra och Immer på söndag... Ska bli skitkul!! Sedan så vill jag bara uppmärksamma att Britt-Marie och Sixten med Hinnareds Bonnie VANN SM GULD i Rapport om ni nu har missat detta... de hade typ 0,75 poäng till godo!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som du haft "skittråkigt" i landet åt öster....inte avundsjuk alls....

Anonym sa...

Kan inte hålla mig måååste åka på onsdag... Åsa skickar så kryptiska mail om att jag får den hund jag förtjänar så jag måste dit och kolla vad det är som händer... ;)