fredag, augusti 10, 2007

Det regnar...

Morgon promisen gav föga förhoppningar om en solig dag. Sedan när vi kom till jobb och lastat in hundarn så började det stänka och nu så vräker det ner....
Igår var jobbet i lite stiltje och jag unnade mig en ledig eftermiddag. Vi körde ner till Sunnersta och skulle gå på spången. Den går genom en lite grund vik och det brukar vara mycket fågel att kolla på. Vi såg sothönar direkt när vi kom ner till vattnet och sedan fortsatte färden till spångens början. Den däremot hittade vi inte men dock så hittade MYGGEN MIG!! Har fått världens myggbett på båda fötterna och ett i nacken!! Kan bara konstatera att jag har gott blod och vill ni vara myggbettfria en sommar så placera er brevid mig....
Det är tur att jag har och göra idag när det regnar för en ledig eftermiddag idag är inte så lockande trots jag antagligen missar myggen!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp!!! Nu börjar svetten torka... pust... vilken dag! Jag kommer förbi imorrn en sväng och kollar på vallningen, det blir vid ungefär 11.30... jag kollar efter hatt i koppel... ;) Ses!!!

Mz B sa...

Hej ylva.... lägger till dig bland mina RSS feeds nu nå ja kan hålla kolla på vad du och hundisarna göra. :)