måndag, oktober 20, 2008

Vad tror ni hände i morse??

Vi har ett senario där Drago 06.05 på morgonen får ett hysteriskt flyende attack och som bästa tecknade gubbe springer på stället och när han fått grepp på plastmattan flyr ut i vardagsrummet. Direkt efter går han in igen lugnt och kollar på matte och husse som sitter käpprätt upp i sängen något klarvakna.

Vad hände??
1. Drago ramlar av sängen (har hänt innan)
2. Drago får ett löv på sig från doftrankan och vaknar själv rätt så tvärt
3. Drago drömmer mardrömmar och något blodtörstigt får spinger efter med yxa

Jag och Per har en lite dispyt om vad som hände. Han tror på nr 1 och jag på nr 2.

Har idag varit på Granngården och köpt jutesäckar...försäljaren frågade om jag skulle ha vikinga hattar också. Ehh, nej detta är till latmannasök med hunden sa jag och förklarade. Det såg inte ut som om han förstod allt men nickade och pekade ut på lagret där jag skulle hämta säckarna...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tror på nr 3!

F ö fattar jag ungefär lika mycket som försäljaren av det där med latmannasök...?

Anonym sa...

Jag tror också på 3! Så då var det avgjort ;)

Ja eller hur ni är så välkommna så!

Anonym sa...

Självklart var det nr 3....