onsdag, juli 02, 2008

OJ!!

Ringde till Kirurgi/KC i Enköping och undrade om min remiss till att ta bort knölen på armen. Hade en tid den 15/7!! Det var bara den 8/2 som jag fick remissen...vadå tre månaders vårdgaranti!? Tar det med ro. Jag är ju inte dödligt sjuk precis och var jag det så skulle jag varit död redan nu. Det har ju gått lite mer än 3 månader!

Jobbade hemma igår med omskrivandet av resultat delen på mitt exjobb. Meningen är att jag ska publicera den som en "pree study" i avhandlingen. I höst någon gång efter semesten ska den vara klar är det tänkt. Just nu sitter jag med diskussionen... inte det roligaste precis men attans vad det kommer att bli bra!!

Ikväll blir det lydnad för båda hundarna om inte vädret strejkar med regn. Kanske lite agility också...vem vet.

Inga kommentarer: