onsdag, juli 16, 2008

Karvad

Då har min knöl på armen avlägsnats. Fick åka till Enköpings kirurgiska avdelning för att bli karvad i. Vilken konstig upplevelse! Jag fick lokalbedövning och de satte igång. Man kände liksom att de höll på men det gjorde inte ont alls!! Det värsta var när de skulle ta bort det något klibbiga skyddspappret... Ritch!! och alla håren på armen följde med!! F-N vad ont det gjorde!! Förutom det så var det en rolig upplevelse, nästan som en utanför kroppen grej. Läkaren, en tjej som var max 30 bast frågade om jag verkligen ville ta bort knölen. Jag menade att det var mycket coolare att ha ett ärr på armen än en knöl!! Tittade något konstigt på mig men skickade ändå upp mig på britsen. Jag fick även se undret från armen. Såg ut som en vit böna från en vitabönor tub... Kontentan är att den inte var farligt utan en talgkörtel tjohoppsan greja.

Öste förövrigt in 2400 liter leka i Schottes och Ullis hus igår. Man blev ganska skitig... men kul var det!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars Ylva..... Knöl? Tänk om de tagit bort den du har mellan öronen? Fasa!!!!