tisdag, oktober 30, 2007

Några varför frågor...

1. Varför har Roy ett sår på halsen??
2. Varför har Dragoz en massa borderterrierhår i sin bajs??
3. Varför får jag, som gjort allt labbandet till Rimvis (en av mina handledare), vara tredje person i författarlistan till artiklen och antagligen inte kan tillgodoräkna den till min disputation (ska vara minst andra författare för att det ska räknas :( ??
4. Varför har jag en skål m&m på bordet som är försvinnande goda när man jobbar hemma??
5.Varför är det en massa fårull utspritt på golvet tillsammans med en tuggad Havrefras paket??
6. Varför är inte Per klar med min köksoffa och hemsidan??
7. Varför har vi ingen gård (villa går bra) med stor trädgård, stall, skog och lamor (ev. häst också)??
8. Varför kan inte Lisa få ett jobb i Uppsala så att vi kan åka och titta på hundar/katter, träna hundar etc.??
9. Varför är det så svårt att sluta skriva och börja jobba igen??

Ett tag i kragen och så får jag fortsätta jobba....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Thats life!!!

Anonym sa...

1 & 2 hör ihop misstänker jag ;) Kallas "syskonkärlek"!

3 Hmmm tyvärr är det ofta så i den akademiska världen. Nya tag och hej och hå.

4 Man behöver mycket kolhydrater när man jobbar hemma så öppna en påse till!

5 & 6 Bra frågor!

7 Bengt har lamor, silkeapor mm som du kan kolla in nästa gång du kommer ner!

8 Kanske för att det är slut på jobb i hennes genre?

9 Det är ett av universums ännu olösta mysterium!Svaret kan vara 42.

Chilis matte

Anonym sa...

Jag och Piri vill träna med dig!!! :D