onsdag, augusti 06, 2008

Två dagars vallning

Trots att jag dragit på mig en förkylning med halsont och feber svättningar på nätterna har två kvällar vigts till vallning. Drago har gjort väldiga framsteg och går nu travandes bakom och jag kan vända ryggen till (innan backade jag och kollade hela tiden). Super kille tycker jag och Ewa som har fåren sa att Drago var ett hot på tävlingen nu på söndag! Kan medela att Suzy var med höglöpandes... Hon fjäskade som bara dän på Oggy, en annan hane som var med, medan Drago tydligen var mindre intressant yngling! Bra att han kan intressera sig för matte även om det är annat som lockar.

Just nu ligger han under mina ben och fiser fårskit fisar...luktar som en ladugård!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till i helgen! Se till att slå evallarna, det ska ju vara Hyzz högst upp på pallen!!!

Anonym sa...

Grattis till fint resultat idag! Kul att träffas även om det bara var en kort stund! Ha det så bra! Valla fint imorgon! Lycka till!

Anonym sa...

GRATTIS till vinsten i vallningen!! Klart det ska vara en Hyzzare!! Kram Jill