tisdag, mars 04, 2008

Hämtar bil i eftermiddag!!

Då är det dags att säga adjö till JOK och tjena till WUZ!! I gårkväll tog vi bort det sista från JOK, två små pappers påsar blev det.... snacka om att vi åkt omkring med barlast!! Ut med buren och in med en liten bur som egentligen bara har plats till en stor hund eller två små. Tur att inte Drago är fullvuxen än för då skulle det bli riktigt trångt för herrarna.

På lördag blir det en runda till "Mögel" Åsa för att titta på puppisar, spår och kanske ett uppletande. Maria i Almunge håller på att förhandla om att få följa med...håller tummarna!! Blir lite konstigt utan en riktig bur ett tag. Therese har en bur till en V50 men jag tror att du bor lite långt här ifrån... Annars skulle det vara perfekt!! Eller har du vägarna förbi Uppsala innan helgen??
På söndagen ska vi ut och träna lite skott med "Knutbygruppen" på Riseberga skjutbana. Ska ligga utanför Knivsta... tror jag ber Ronny att hämta upp mig på klubben... jag är ju berömd att ha dåligt lokalsinne...

Dags att jobba och sätta över lite pengar så att vi kan lösa ut WUZ. Bilen kommer nog kallas för WUZI...löjligt att döpa sin bil men väldigt smart när man nu kommer ha en bil som resten av befolkningen också har. Har även dåligt lokalsinne på stora parkeringar....silvrig volvo... det finns många sådana!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, Ylva.... hittar du hit då? :)

Mycket välkomna och lycka till med nya inköpet...

Anonym sa...

Å vad kul med ny bil!Grattis!
Pussa valparna från mig också! Är så avundsjuk - jag vill också!