onsdag, mars 05, 2008

Då är det offentilgt...

...Jag kommer ha HÄCKEN FULL med arbete nu i vår!! Inte nog att det ska skrivar artiklar, labba mera, konstrueras burar med Tommy, beställa nät, fjäska för Gunnar på Korsnäs, lägga ut burar, näta högstubbar och borra i träd så ska jag även leva, träna hundar, ställa ut och äta!

Men det ska nog gå... får ta med mig "David the Slave" och Maria ut i skogen så att man kan andas mellan asandet av 1m stockar. Jag kommer nog förklara vad det är jag gör längre fram...

Annars så har jag beställt en ny bur. KUL!! Den kommer vara klar i slutet av nästa vecka så om typ två veckor så får killarna åka ståndmässigt i Wuzi! Idag körde jag in på SLU som en drottning... inte för att det var någon som såg mig men bra kändes det!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och glöm inte Åretw Border mitt upp i allt... ;-)

Anonym sa...

Vill se bilder på snyggingen nu :)