onsdag, december 17, 2008

Utmanad!

Då fick man den trevliga presenten att vara utmanad av Lotta som har Karlsson, Roys kusin eller något sådant!

Tre hårda paket som är på önskelistan:
1. Ett HUS!!
2. Trädgård (träd är hårt lika så gård...)
3. En tv bänk (just nu har vi en skiva med ben dvs. ALLA sladdar syns)

Tre Mjuka paket som är på önskelistan:
1. En Roy som är bra i magen!
2. En hundjacka alt. en icke hundjacka
3. Byxor som inte är av den ljusare färgen

Tre viktiga klappar (viktigas av allt!)
1. Få hålla med Lotta här och önska mig fred på jorden och ingen miljöförstöring
2. Välmående till alla som jag känner inklusive hundar till dito
3. Att jag håller ihop under hela min doktorandtid och får ett roligt jobb efter (lite egoistiskt, jag vet)

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktig flicka som svarar på utmaningen! :)