tisdag, december 16, 2008

Några saker jag vill säga till Roy mitt i natten!!

*Roy, kan du inte träffa UTANFÖR den rentvättade mattan i badrummet när du mår illa??

*Måste su sitta och psyka mig mitt i natten när du behöver gå ut? Krafsa lite med tassen är ett bra sätt att väcka matte på. Att stenglo är väldigt obehagligt!!

*Kan du inte trycka i de kex som jag stoppar fram så att din mage inte kurrar så för D-VLIGT?? Du mår bättre sedan!

*Måste du äta skrövs ute och bli dålig i magen, matte uppsakattar inte våra promenader halv tre på natten... Vi skämmer ju slag på tidningsbudet!!

*BLI FRISK!! MATTE BEHÖVER SOVA!!!

En mening till Drago:
*Var inte så J-VLA glad när vi går ut på natten och ska rasta Roy, matte är för trött för att uppskatta allt skuttande och vill helst av allt gå in och krypa ner i sängen igen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du inte dressera Drago att gå ut med Roy, eftersom han faktiskt uppskattar det nattliga promenaderna?

Anonym sa...

Den var bra, Lotta!:)