måndag, maj 19, 2008

Lättad!

Ska vara på kurs nere i Alnarp om två veckor. Har hört mig för med kursledaren om det finns hundrum. Nu har de tydligen hittat ett rum och eftersom jag var först så fick jag det!! Inte för att det är tråkigt att bo hemma hos antigen mamma eller pappa men det där med pendlande och hundar i bil sommartid är inte så lockande. Sedan kan jag vara lite social med kurskompisarna och inte bara kasta mig iväg hem efter. Nu ska jag bara hitta dit på måndagen efter en helg med Lísa i götet men det är väl det lilla problemet i kråksången...alla vet ju vad jag pratar om ialla fall!!

Förresten så ser vi ut så här...om ni har glömt det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

...filmen kommer... jag håller på med datorn... morrr vilken tid det tar... kom på idag att banken måste man ju fixa också annars blir det svårt att betala räkningar... suck....
Piri hälsar att brorsan är duktig!!!

Anonym sa...

Vad kul! Valla på bara... blodad tand förstår jag?!? Då har det visat sig att han har hjärna - då får vi se hur det går till helgen med utseendet:)

Anonym sa...

Kommer sakna hatten (och dess innehåll) på ÅB!