onsdag, maj 28, 2008

Fajt i växthuset!

Igår blev det fajt i växthuset när jag skulle spola av Roy dyngan. Han hittade ett hål och skulle ner och dricka med hela sig! Vi gick in i växthuset för badning av liten terrier och tog en enligt mig lämplig slang och började spola. Det gick bra ett tag tills jag bytade hantag... SPLASH!! slangen hoppade av röret. Ok, inget att göra åt det jag bytar kammare och tar en ny slang med munstycke, vrider på kranen med koppel och munstycke i en hand... FLUSH och SPLASH!! Slangen hoppar av kopplingen mellan slangen och munstycket och jag som står med slangen kvar i handen riktad mot ansiktet blir överöst av vatten!! Hela jag blir mer eller mindre blöt!! Kände mig som om jag stoppat huvudet i badbaljan för att jaga äpple och slabbat ordentligt!! Som tur är hade jag mobilen i vänster ficka på jeansen och det var den sida som inte fick sig en avsköljning! Annars var jag blöt hela jag!! Killarna stod snällt och kollade på. Drago på väldigt behörigt avstånd.... Så detta var fajten mellan mig och en väldigt vild vattensnok!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Var är kameran när man behöver den???

Anonym sa...

...är inte riktigt med... Fråga Laras matte.... nu får du förklara?!?! :|
Snaaart ska vi åka på Valläger och se om syrran kan lika bra som duktiga Drago!!!

Anonym sa...

De där med snälla killar som tittar på.... DET känner man igen :)

Anonym sa...

*asg* DET hade jag velat se!