måndag, maj 12, 2008

Hundarna lever!

Det ser ut som om hundarna har överlevt med husse en vecka. Även Per ser ut att må bra utan lagad mat från mig. I diskmaskinen finns mest glas så mina misstankar är att micromat och köpmat har varit en del av överlevnadstaktiken. Per har även varit ute och sprungit med killarna...trodde inte på det först men det verkar som om överskottsenergin som jag trodde skulle spruta om öronen inte har den intensiteten. Visst var de superglada när jag kom in men lugnade sig ganska snabbt.
Drago hade även rullat sig i skit igår så det hade blivit bad. Innan jag åkte köpte vi en ny damsugare...den behövdes efter badet för en massa hår hade ramlat av. Per är väldigt nöjd med köpet av damsugare. Han visade stolt soffan och att alla hår var borta!!

Nu blir det en förhoppningsvis lugn vecka med pedagogikkurs, instutionsdagar och en helg med vallning. Just nu behövs det för att min huvud är lite mosigt eter 12 timmar i Tampere i väntan på flyget...

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår att det var skönt att komma hem. Och att lämna hundarna med husse i en vecka kan vara ett äventyr. För husse alltså. ;-)

Men är du säker på att det är en damsugare ni köpt? ;-)