torsdag, juni 07, 2007

Med livet som insats!!

Med livet som insats spände jag på mina nyinköpta RolerBlades på fötterna, kardborrade fast skydd för handled, knä och störtkruka. Kopplade Roy i rullkoppel och gav mig ut på gatorna i Sala Backe... Måste varit en underbar syn.....speciellt när jag skulle stanna!! Att åka för snabbt var inte att tänka på men i maklig takt så gick det suveränt. Blev det en högre hastighet så rullade jag ut med ena foten på gräset och stannade mjukt igen.... En sak är säkert Roy bara ÄLSKAR att springa med matte!! Vi var ute i 20 minuter och när vi kom hem blev det stretching och en hörna i soffan. Både jag och Roy var nöjde med turen och ikväll så ska vi ut igen. Denna gången följer Per med då han köpte Schottes gamla, nästan inte använda blades!! Kul ska det bli....hoppas vi överlever till på fredag för då är det debut i officiella samanhang i lydnaden!!

//Ylva och GrabbarnaGrus

Inga kommentarer: