torsdag, juni 14, 2007

Lunchförlust...

I morse var allt som vanligt, om än lite försenat. Jag bredde mackor till lunch, gav Roys hans morgon mackebit och gick till Disco för att väcka gamlingen och ge hans bit. När jag kommer ut till köket igen så.....är min lunch på golvet och Roy i himmelriket! Tänka sig att två mackor ramlat ner helt av sig själv rakt framför Roy.... Nu tror jag inte riktigt att de ramlat av sig själv för han brukar kolla av diskbänkar och dyligt annars. Mackorna låg på varandra och båda två hade bitmärken på samma kant...hhhhmmmmm... Man kan ju inte bli arg när man kommer ut och ser honom kämpa med mackorna, de låg nämligen upp och ner och regält fastkletade i golvet!! Lille mannen hade problem att få upp det smarriga och sedan kom jag och störde. Men som god matte jag är fick de dela på lunchen i morgonmatskålen. Så det Roy var inställd på gick om än på ett lite anorlunda sätt...

//Ylva och GrabbarnaGrus

Inga kommentarer: