tisdag, maj 22, 2007

Livet går vidare...

Jag har märkt att livet går vidare även om man inte är på topp. Idag är det bara 1) Omympning av svamp 2) Dr-rådsmöte 3) Trimmning av Bizzy 4) Trimmning av grabbarna 5) Kloklippning 6) Städning av hela lägenheten antingen på Gälbo eller hemma i Sala backe 7) Jag lär få ducha 8) Desperat house wiwes på TV klockan nio. Alltså ska jag vara klar med allt innan nio i kväll då jag ska sjunka ner i soffan och glo på TV. Bizzy tar typ tre timmar att trimma för hon är en stor madame med mycket hår.... Basset petit giffon venden storlek om man ska vara exakt. Ska plocka upp henne efter jobb då jag egentligen skulle grilla med Dr-rådet. Men resten av veckan är full och det är bara denna dagen som jag kan avvara utan att det ställer till mera oreda.

//Ylva och grabbarna grus

Inga kommentarer: