torsdag, juli 26, 2007

Vad då?? Ska man träna??

Idag har jag kommit på varför jag inte tränar på gym. Jag hjälper till att lägga sten och behöver inte träna på gym med tyngder och en massa andra saker som är tradiga (tråkiga på svenska). Idag har jag tränat hela kroppen från topp till tå. Kratta sand, lyfta sten (en pall med tumlad bysten), lägga ner sten, ösa sjösten från en jättesäck på 1000kg.... Enligt mina beräkningar behöver jag inte gå på något gym på typ 40 år eller så.... Uppdaterig och bilder hur det såg och ser ut får ni när allt är klart och jag sitter med salta pinnar och en bärs på uteplatsen!!

//Ylva och GrabbarnaGrus

1 kommentar:

Rosa sa...

Håller helt med dig Ylva. Gym?? när man har en trädgård att arbeta i?
Vi har hållt på att måla huset i flera veckor känns det som. Men på riktigt har det nog tagit två veckor. Men jag vet precis vilka muskelgrupper som inte används varje dag.
Kram