fredag, november 24, 2006

Planering

Vad skulle man göra utan planering? Många gånger har jag försökt att föra planeringsbok men det har alltid misslyckats. Numera har jag allt jobb i skolan i huvudet och allat annat roligt på almenackan i hallen. Pånågot sätt kommer jag ihåg allt viktigt. Jag är lite förundrad över mig själv i det syftet.

Ibland är man inte så snabb som man önskar. En lägenhet var till salu och vi var intresserade. I måndags skickade vi ett mail till mäklaren. Detta var på kvällen då jag trodde Per skulle ringa och Per trodde jag skulle ringa. Ingen ringde... Mailen besvarades inte men vi såg att budgivningen hade startat på onsdag kväll. På Torsdag förmiddag ringde jag och då var den såld.....F-N! Men nu vet vi att Mäklare ska man ringa till inte maila!

Bästa lyckanästa gång.... som är på söndag då vi ska kolla på ett litet skyffe i Börje Ekhagen!! PS. 1447 kvadratmeter trädgård!!! :) DS.

Inga kommentarer: