fredag, november 10, 2006

Älskade värme kom tillbaka!!

Efter tredje elementet som inte fungera böt de ut alla elementen i området. Jippi tänkte jag då kanske blir det iallafall 20 grader i vinter...Tji fick vi! Vaknade i morse med 17,8 grader och en pojkvänn som ville ha värme. Han har inte något vintertäcke så det var som om någon hällde en hink med isvatten över mig när han kom under mitt täcke. Roy sov även han väldigt nära i natt medan Disco och Isop sussade i sina vadderade korgar utan att klaga. Tur att inte de också ville ha sängplats...det skulle bli lite trångt då i 140cm säng. Nu klagade jag naturligt vis direkt med minne från förra julen då vi hade 14 grader (som tur var jag i skåne och uplevde inte denna pärsen, Per däremot var här) och vaktisarna ringde direkt. Naturligt vis så hade inte element killarna tid förrän på måndag... KUL!!! Fick av Tom en kupé värmare som nu står och surrar....Kanske överlever jag vinter och tinar upp till våren eller så blir det att bo hos svärmor och hennes Bamse. Bamse och Disco går inte så bra ihop men vad gör man.

Nu hägrar exjobbet slut...bara små ändringar... Denna gången hade han iallafall läst abstractet!!!! Heja Janne!!!

Inga kommentarer: